Asiakaspalvelu

Ota yhteyttä

010 80 81 88

Yritysasiakkaille 010 550 2004
Arkisin 9.00-16.30

Ota yhteyttä

Usein kysytyt kysymykset

Vaikuttaako omistajanvaihdos minuun, jos olin jo ennestään Fennian asiakas?

Ei vaikuta eikä omistajanvaihdos edellytä sinulta toimenpiteitä.

Minulla on vakuutus entisessä Folksamissa, mitä sille tapahtuu?

Vakuutustesi sisältö ja ehdot ovat ennallaan. Siirrämme vakuutuksia vaiheittain entisen Folksamin järjestelmistä Fennian järjestelmiin. Kun vakuutuksesi ovat siirtyneet, näet yhteenvedon vakuutuksistasi Fennian Oma Fennia -verkkopalvelusta. Pääset Oma Fenniaan verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.fennia.fi/omafennia. Koska siirto tapahtuu vaiheittain, kaikki vakuutuksesi eivät välttämättä vielä näy Oma Fenniassa.

Vakuutuskautesi vaihtuessa vakuutuksesi muuttuvat Fennian vakuutuksiksi. Saat silloin tarkempaa tietoa vakuutustesi sisällöstä.

Miksi entisen Folksamin vakuutus ei näy Oma Fennia -verkkopalvelussa?

Folksamin vakuutukset eivät vielä näy Oma Fenniassa. Löydät vakuutuksesi edelleen Folksamin Asiakasportaalista.

Miksi vakuutukseni ei näy Asiakasportaalissa?

Vakuutukset näet Asiakasportaalista jos olet Folksamin asiakas ja vakuutuksenottaja.

Minulle sattui vahinko. Miten toimin?

Katso vahinkotilanteen ohjeet ja palveluiden suorat numerot verkkosivultamme

Minulla on korvausprosessi kesken Folksamissa, mitä sille tapahtuu?

Muutokset eivät vaikuta kesken olevaan korvausprosessiin.

Olen ostanut vakuutukseni Aktian konttorissa/verkkopalvelun kautta, miten tämä vaikuttaa vakuutuksiini?

Aktian asiamiestoiminta päättyi 6.8.2018. Aktian hoidossa olleet vahinkovakuutukset siirtyivät tuolloin Folksamin hoitoon. Nyt vakuutukset siirtyvät vaiheittain Fenniaan. Vakuutukset näkyvät entisen Folksamin Asiakasportaalissa ja kun ne on siirretty Fenniaan, Oma Fenniassa.

Minulla on e-laskusopimus. Pitääkö sitä muuttaa?

Jos olet tilannut e-laskun Aktian tai Danske Bankin verkkopankkiin, e-laskusopimuksesi siirtyy automaattisesti Fenniaan eikä sinun tarvitse tilata e-laskua uudelleen.

Jos olet tilannut e-laskun jonkin muun pankin verkkopankkiin, lähetämme sinulle e-laskuehdotuksen verkkopankkiin hyväksyttäväksi. Hyväksy e-laskuehdotus 30 vuorokauden sisällä, niin saat laskut jatkossakin e-laskuna.

Konttorimme

Osoite

Keskuskatu 86-88 10300 Karjaa

Konttorin aukioloajat

Ma-pe 9.30–16.30.

Yhteystiedot

Puh. 010 550 2029