Asiakaspalvelu

Sattuiko vahinko tai varkaus?

Ilmoita vahingosta

Vahinkopalvelu 010 550 2030
Arkisin 8.30-16:30
Näytä päivystyksen numero (SOS International)

Ilmoita vahingosta

Ota yhteyttä

010 80 81 88

Yritysasiakkaille 010 550 2004
Arkisin 8.30-16.30

Ota yhteyttä

Usein kysytyt kysymykset

Millaisia vaikutuksia omistajanvaihdoksesta on minulle Folksamin asiakkaana?

Olitpa sitten kotitalous- tai yritysasiakas, niin kerromme sinulle muutoksista sitä mukaa, kun asiat etenevät. Tällä hetkellä voit asioida kuten ennenkin entisen Folksamin asiointikanavissa.

Millaisia toimenpiteitä omistajanvaihdos edellyttää minulta Folksamin asiakkaana?

Omistajanvaihdos ei vaadi sinulta asiakkaana tässä vaiheessa minkäänlaisia toimenpiteitä. Voit hoitaa vakuutus- ja vahinkoasioitasi entisen Folksamin asiointikanavissa.

Muuttuvatko vakuutusteni hinnat ja sisällöt muutoksen myötä?

Tiedotamme muutoksista sinulle sitä mukaa, kun asiat etenevät.

Miksi sain laskun Fenniasta?

Entinen Folksam on osa Fenniaa ja sen nimi on nyt Fennia Vahinkovakuutus Oy. Siksi myös laskunlähettäjä on Fennia Vahinkovakuutus Oy. Voit maksaa laskusi normaalisti. Tilinumerot ja viitetiedot ovat ennallaan.

Miksi vakuutukseni ei näy Asiakasportaalissa?

Vakuutukset näet Asiakasportaalista jos olet Folksamin asiakas ja vakuutuksenottaja.

Minulle sattui vahinko. Miten toimin?

Voit ilmoittaa vahingosta edelleen entisen Folksamin asiointikanavissa.

Minulla on korvausprosessi kesken Folksamissa, mitä sille tapahtuu?

Korvaustoiminnot jatkuvat normaalisti ja voit edelleen asioida entisen Folksamin asiointikanavissa.

Kumpaan yhtiöön minun tulisi olla yhteydessä vakuutusasioissani?

Voit olla yhteydessä nykyisen yhtiösi asiakaspalveluun, joka jatkuu entiseen tapaan.

Konttorimme

Osoite

Kyllikinportti 2 00240 Helsinki

Konttorin aukioloajat

Ma-pe 9.00-16.00. Vahinkoasioissa sinua palvelee vahinkopalvelu numerossa 010 550 2030.

Yhteystiedot

Puh. 010 550 2000